English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 189 زندانی غیرعمد استان فارس در اسفند 98

به همت خیرین خداجوی استان فارس در آخرین ماه سال 1398 تعداد 189 زندانی جرایم غیرعمد با سرانه بدهی بالغ بر 25 میلیون تومان از بند رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید رضا اسکندری مدیر نمایندگی این نهاد مردمی در استان فارس با تقدیر از همیاری عمومی در راستای حبس‌زدایی اظهار کرد: مدر راستای آزادی استخلاص 189 مددجوی نیازمند ستاد دیه کشور با رقم اهدایی بالغ بر ۴۳۲ میلیارد ریال همیار مجموعه بودند و قابل تامل این که در روند رسیدگی شکات خصوصی نیز با چشم‌پوشی از مبلغی معادل ۳۸۷ میلیارد ریال بیشترین حمایت را داشتند.

کمک ۴میلیارد ریالی دندانپزشک شیرازی برای آزادی 30 زندانی غیرعمد

وی با اشاره به مبالغ والریزی مردم نوعدوست ایران اسلامی در راستای حمایت از محکومان عائله‌مند گفت: در یک فقره از کمک‌های صورت گرفته از سوی یک دندانپزشک خانم تعداد 30 سرپرست خانواده با رقم بدهی بالغ بر 4 میلیارد ریال از بند حبس آزاد و در آستانه نوروز به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس پشتوانه اصلی ستاد دیه را غیردولتی بودن آن برشمرد و افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، نجات بخش خانواده‌ای از آسیب‌های متعدد اجتماعی است و نیکوکاران با کمک‌های خود فارغ از مبلغ نه تنها به  یک فرد، بلکه به ارتقاء سطح سلامت جمعی یک جامعه کمک می‌کنند. در این میام افرادی هم که حقوق‌شان زایل شده و در قالب طلبکار پرونده ظاهر شده‌اند در شرایط معیشتی فعلی که غالب اقشار درگیر هستند به حقوق حقه خود نایل می‌شود.

انتهای پیام /

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۱۱
تعداد کلیک: ۱,۰۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.