English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیر یزدی هزینه همایش سالانه را صرف آزادی زندانیان غیرعمد کرد

مدیر ستاد دیه یزد گفت: رییس یکی از واحدهای تولید کاشی در استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هزینه‌ برگزاری همایش پایان سال کارخانه را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحد صنعتی با اهدای کمک 100 میلیون ریالی خود مانده بدهی دو نفر از محکومان مالی این استان را که با وجود عائله‌مندی گرفتار بند شده بودند فراهم نمود.

وی با اشاره به تلاش‌های این نهاد حمایتی در روزهای آخر سال گفت: در راستای حبس‌‌زایی حداکثری از زندان‌ها با همت جمعی از چهره‌های مردمی طرح «همای رحمت» را راه‌اندازی کردیم که این پویش در تلاش است تا سالروز میلاد حضورت امیر علیه‌السلام به میزان وسع و به برکت همیاری خیرین نوعدوست زمینه آزادی 14 محکوم مالی نیازمند را فراهم نماید.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان یادآور شد: هم اکنون تعداد ۲۵۰ مددجو در استان یزد به دلیل جرایم غیرعمد مالی زندانی در بند حضور دارند که برای آزادی این افراد رقمی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی با تقدیر از تلاش‌های انساندوستان شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اعلام کرد: از ابتدای سال‌ تاکنون 232 زندانی جرایم غیرعمد مالی استان با حمایت و همراهی اقشار مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از بند زندان آزاد شد‌ه‌اند که بر ای استخلاص افراد مبلغی معادل 60 میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام /

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۰۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.