English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۴ زندانی غیرعمد به همت اهالی رسانه استان همدان

مدیر نمایندگی ستاد دیه همدان از آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خبرنگاران و اهالی رسانه این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش مبلغ بدهی این 4 محکوم مالی عائله‌مند را 24 میلیون تومانی این مددجویان گفت: در راستای رسیدگی به پرونده‌ها تا میزان 8 میلیون تومان از شکات گذشت اخذ گردیده و مابقی مبلغ نیز از محل کمک‌های اهدایی خیرین خبرنگار تامین شد.

وی در تشریح جزئیات پرونده این دسته از محبوسان افزود: یکی از افراد دربند جوان 31 ساله‌ و متأهلی است که به خاطر ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بدهی به مدت دو ماه در زندان مرکزی همدان حضور داشت. مورد دیگر بدهی ۵.۵ میلیون تومانی یک کارگر 28 ساله بود که به دلیل عدم توانایی در پرداخت قرض در مدتی نزدیک به ۴ ماه در زندان بود. دو مورد دیگر دیون مربوط به آقایانی بود که به جهت ناتوانی در پرداخت اقساط وام دریافتی گرفتار مجازات زندان شده بودند.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان با اشاره به این که اصحاب رسانه کار خیر خود را با عنوان «مهر علوی» شروع و مدیریت کردند، اظهار کرد: در این پویش که فعالیت آن از سالروز میلاد حضرت زینب سلام‌الله‌علیها آغاز شد افزون بر مددجویان تحت حمایت ستاد دیه طلبکارانی از حقوق حقه خویش متنعم شدند که وضعیت معیشتی تعدادی از آن‌ها به مراتب اوضاع بدتری از احوال اقتصادی این زندانیان داشت.

انتهای پیام /

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۱۲
تعداد کلیک: ۹۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.