English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کاهش زندانیان جرائم غیرعمد از مهمترین اهداف دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: پرونده ۲۴ نفر از زندانیان محکوم به پرداخت دیه در زمینه جرائم غیرعمد مورد بررسی قرار گرفته و با گزارش کمیته تحقیق ستاددیه این افراد نیازمند در الویت آزادی هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، احمد خسروی وفا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهارکرد: با توجه به اینکه بخشی از هزینه‌های ستاد دیه به واسطه کمک‌های مردمی تامین می‌شود و بخشی دیگر نیز مربوط به منابع دولتی است و در مجموع این دو مورد برای آزادی زندانیان بکار می‌رود، در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اقدامات با سرعت بیشتری باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کمک از ناحیه استان اصفهان برای آزادی ۲۴ نفر صورت گرفته، تصریح کرد: کمک به زندانیان و کاهش زندانیان جرائم غیر عمد زندانی که به دلیل جرم غیرعمد در زندان هستند باید کمک کرد تا زندگی آن‌ها گرفتار چالش و معضلات نشود.

خسروی وفا اذعان داشت: مسئله آزادسازی زندانیانی که ناخواسته و غیرعمد پشت میله ‌های زندان قرار گرفتند از اولویت برنامه‌ها است تا این افراد از بند و زندان‌‌ رها شوند.

رئیس کل دادگستری اصفهان در پایان گفت: از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضا کاهش زندانیان در حوزه جرائم غیرعمد است و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و ادامه دارد.

۱۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۵۴
تعداد کلیک: ۲,۳۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.