English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اجرای طرح «همای رحمت» با محوریت آزادی مردان عائله‌مند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به تلاش این مجموعه در راستای استخلاص حداکثری زندانیان غیرعمد گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمونین علی علیه‌السلام طرح «همای رحمت» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون با اعلام این خبر اظهار کرد: در تلاش هستیم در روزهای باقیمانده تا نوروز به همت خیرین استانی اسفند ماه امسال تمامی پدران عائله‌مندی را که طبق جدول فرآیند آزادی محرز برای آزادی هستند را از بند رهایی بخشیم.

وی افزود: خوشبختانه با اجرای طرح نور که در ایام الله دهه فجر برگزار گردید در این راستا زمینه آزادی ۱۱ مددجو محکوم مالی فراهم گردید که تمامی این افراد سرپرست خوانده بودند. افرادی که بخش قابل توجهی از رقم بدهی ۶۴ میلیارد ریالی آن‌ها از طریق کمک‌های نقدی مردم نوعدوست استانی فراهم شد.

این مقام مسئول با دعوت از چهره‌های مردمی در راستای حمایت این طرح انساندوستانه یادآور شد: هم‌اکنون 250 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که نزدیک به یکصد نفر از این افراد در شمار واجدین کمک قرار دارند. افرادی که با وجود تلاش خانوادگی و همچنین همکاری شکات خصوصی در گذشت بخشی از محکومٌ‌به رقم ریالی بدهی آن‌ها به کمتر از 15 میلیون تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳
تعداد کلیک: ۱,۱۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.