English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۵۰ زندانی یزدی در گرو کمک 205 میلیارد ریالی خیرین

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: هم اکنون ۲۵۰ مددجو به دلیل جرایم غیرعمد مالی زندانی هستند که رقم بدهی این افراد مبلغی معادل 205 میلیارد ریال است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان با حمایت و همراهی مردم نوعدوست از بند زندان آزاد شده‌اند که برای حمایت از این افراد از سوی اقشار مردمی رقمی معادل ۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تقدیر از واقفان استان یزد اظهار کرد: چهار زندانی عائله‌مند صرفا با کمک ۹۴۰ میلیون ریالی عواید حاصل از اماکن وقف شده آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در خصوص برنامه‌های ویژه این مجموعه در روزهای پایانی سال گفت: به همت هنرمندان، ورزشکاران و حتی مدارس سطح شهر یزد در صدد هستیم تا روزهای باقیمانده از سال تمامی بدهکاران قدیمی استان را از بند حبس رهایی بخشیم که در این راستا جشنواره‌های خیریه و نمایش‌های صحنه‌ای متعددی را اجرا کرده‌ایم.

وی با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار کرد: هم اکنون بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته با 172 زندانی بیشترین طیف مددجویان ستاد دیه را به خود اختصاص داده و در رتبه‌های بعدی بدهکاران مهریه قرار دارند که این افراد نیز علی‌رغم تلاش محاکم قضایی در کاهش حداکثری حبس‌های ناشی از صداق هم‌اکنون نزدیک به 70 نفر هستند.

انتهای پیام /

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۱۲
تعداد کلیک: ۱,۰۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.