English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ثلث زندانیان غیرعمد در خوزستان نیازمند کمک هستند

مدیرنمایندگی ستا دیه خوزستان با اشاره به آمار 439 نفری زندانیان جرایم غیرعمد این استان گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده یکصد و چهل نفر از این محبوسان هیچ پشتوانه مالی و بعضا معنوی ندارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام قدرت هاشم‌نیا با بیان این که آزادی زندانیان نیازمند تنها کمک به یک فرد بدهکار نیست، اظهار کرد: در شرایط فعلی خانواده‌هایی که سرپرست خود را در جمع خود دارند بنا به مشکلات معیشتی در تامین مایحتاج‌ زندگی گرفتار مشکلات بسیار هستند، حال در کنار این مصائب تصور کنید آن خانواده‌ای را که برای تامین نیازهای اولیه خودشان سرپرست خانه را نیز ندارند. نان‌آورانی که برای رفع مایحتاج خود اقدام به اخذ قرض یا دریافت وام نموده اما بر حسب بی‌کاری یا مشکلات جسمانی قادر به ایفای تعهدات نشده‌اند و بر حسب همین هم‌اکنون در بند حضور دارند.

وی افزود: در بین بدهکاران مالی تحت حمایت ستاد دیه در حال حاضر تعداد 8 زندانی زن وجود دارند که مصیبت‌های این دسته از محبوسان به مراتب بیشتر و تلخ‌تر هم گزارش می‌شود.

آزادی ۱۶۰زندانی غیرعمد از ابتدای سال

مدیر نمایندگی ستاد دیه خوزستان گفت: خیرین نیکوکار خوزستانی از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی ۱۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نموده‌اند که به غیر از کمک‌های اهدایی ستاد دیه مرکز تا میزان 10 میلیون ریال از محل برگزاری جشن‌های گلریزان تامین شده است.

آزادی ۳۰ زندانی با بهره‌گیری از فضای مجازی

حجت‌الاسلام هاشم‌نیا گفت: در ماه‌های اخیر با بهره‌گیری از فرصت فضای مجازی و در قالب طرح «گلریزان آزادی» تعداد ۳۰ زندانی دربند خوزستانی از بند رهایی یافته‌اند که تقریبا نیمی از این افراد را نسوان شامل می‌شوند.

انتهای پیام /

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۱۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.