English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ستادهای دیه باید از لحاظ نیروی انسانی از ادارت کل مجهزتر باشند

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان‌غربی با اشاره به ارتباط نزدیک این نهاد مردمی با عموم مراجعین گفت: ستادهای دیه باید از لحاظ نیروی انسانی و محل استقرار از ادارت کل زندانهای یک استان نیز مجهزتر باشند، چرا که در تماس مستقیم با مردم هستند.
 
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، علی جلیلی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان غربی در جلسه هیئت مدیره ستاددیه استان که  با حضور بازرسین ستاد دیه کشور در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: قبلا ستاد دیه یک مجموعه کوچک بود ولی این ستاد با گسترش فعالیت داشت، اما در حال حاضر با تبیین رسالت خود به جایگاهی رسیده است که در جلسات مجلس شرکت و در خصوص برنامه های گسترده خود جهت پیشگیری از ووقع جرم، قانون گذاری و بسط مسائل فرهنگی در کشور اظهار نظر می‌کند.
وی افزود : از مهمترین ویژ گی‌های ستاد دیه که رمز موفقیت آن نیز محسوب می‌شود، تعامل اعضای هیئت مدیره با ستاد دیه است که در سایه این تعامل حسنه، برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت رفاه زندانیان دارای جرائم غیر عمد و آزادی آنان صورت می‌گیرد .
جلیلی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ و نزدیک این نهاد مردمی با عموم مراجعین خود گفت: اعتقاد بنده این است که ستاد دیه باید از اداره کل زندانها نیز بهتر ومجهز تر باشد، چرا که ارتباط طیفی از ارباب رجوع ما متوجه ستاد دیه است.
مدیر کل زندانها و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان اظهارداشت : آمار زندانیان دارای جرائم غیر عمد استان ساماندهی شده اما متاسفانه تعداد ورودی محکومین جرائم غیر عمد وسایر جرائم به استان  هنوز زیاد است که برای این مهم باید برنامه‌ریزی دقیق و بلند مدتی شود تا از طریق کمک‌های این ستاد به مستضعفین واقعی صورت گیرد.
وی در خصوص دریافت کمک های مردمی در استان نیز گفت: این کمک‌ها در قالب برگزاری جشنهای گلریزان با همکاری صمیمانه اعضای هیئت مدیره ستاد دیه خصوصا شخص رئیس کل دادگستری وهمکاری مسئولین زندانها واز همه مهمتر حضور پرشور خیرین نیک سیرت استان که همیشه یارویاور افراد درمانده به خصوص زندانیان جرائم غیر عمد می‌باشند و به نحو مطلوب ساماندهی شده است .
جلیلی افزود : در سال‌ جاری تعداد 24 جشن گلریزان در سطح استان برگزار شد که همه این جشنها باحضور مسئولین ارشد استان، روسای دادگستری‌های مرکز استان وشهرستانها، اعضای هیئت مدیره ستاد دیه و در رأس همه اینها مردم شریف و نیکوکاران نیک اندیش استان برگزار شد.
وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در خود زندان مرکزی این استان نیز جشن گلیریزان معنوی و با شکوهی برگزار نمودیم که هرچند مبلغ این کمک‌ها کم بود اما گامی موثر در جهت فرهنگ‌سازی در خصوص کمک به همنوعان داشت.
وی در انتها از گروه بازرسین ستاد دیه کشور ، رئیس کل دادگستری، دادستان ودستگاه قضائی و همچنین مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان که به قضیه ستاد دیه عنایت ویژه دارند و همچنین تلاش بی ‌قفه مدیر عامل ستاد دیه واعضای فعال هیئت مدیره استان تقدیر وت شکر نمود.
۱۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۶۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.