English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۲۱۱ زندانی غیرعمد استان چهارمحال و بختیاری در انتظار آزادی

مدیرنمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند کمک خیران و نیکوکاران در زندان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان تحمل حبس می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مجید صیادی در جمع اصحاب خبر اظهار کرد: رقم بدهی محکومان غیرعمد استان چهارمحال و بختیاری رقمی بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال است که این رقم فارغ از ارزش ریالی ۳ هزار و ۲۲۰ سکه‌ای گزارش شده است که بدهکاران مهریه تقبل کرده اما در ایفای تعهدات خود عاج رمانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین آمار  زندانیان جرائم غیرعمد استان را محکومان مالی چک شامل می‌شوند، افزود: ۴۵ نفر از این زندانیان را محبوسان مهریه و مابقی را آن‌هایی شامل می‌وند که به واسطه اوراق تجاری چک یا مبلغی را بدهکار شده یا بابت ضمانت از دوستان و بستگان رهسپار حبس شده‌اند.

وی تعداد زنان زندانی جرائم غیرعمد در استان را ۴ نفر مطرح کرد و گفت: این زندانیان به دلیل بدهی مالی، در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که هر چند تعداد آن‌ها کم است اما رقم بدهی‌شان سنگین بوده و میانگین تعهدات آن‌ها بالغ بر 350 ریال برآورد می‌شود.

صیادی با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در سال جاری اظهار کرد: به همت خیرین نوعدوست استانی از ششم فروردین ماه تا کنون تعداد۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند که نزدیک به 20 نفر ازن افراد ار محل موقوفات خیرین تامین شده است.

وی ادامه داد: ستاد دیه از سال ۷۷ در این استان فعال شده است که در این مدت به برکت حمایت‌های خالصانه مردمی بیش از ۲ هزار زندانی نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

انتهای پیام /

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۲۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.