English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 498 زندانی غیرعمد در فجر 98

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایندگی‌های ستاد دیه در قالب طرحی موسوم به «دهه رهایی» زمینه آزادی 498 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیرعامل این نهاد حمایتی با تقدیر از همیاری خیرین در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها گفت: به برکت ایامی که قفس‌‏های طاغوت شکسته شد و نفس‏های ناب انسانی از سینه‏‌ها رهایی یافت، به همین برکت با کمک 88 میلیارد ریالی خیرین در بازه زمانی دهم تا 23 بهمن ماه زمینه آزادی 434 بدهکار مالی و 64 محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی فراهم گردید که نزدیک به 80 درصد این افراد در ایام مبارک فجر و مابقی در روزهای آتی از گرفتاری حبس نجات یافتند.

وی افزود: در اجرای این طرح انساندوستانه ستاد دیه استان زنجان با آزادی 54 زندانی نیازمند بیشترین تعداد آزادی‌ها را به خود اختصاص داده و در ادامه به ترتیب اصفهان و فارس با 47 و 45 آزادی در صدر فهرست قرار دارند.

جولایی با اشاره به عملکرد ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد 6139 زندانی جرایم غیرعمد طی جدول فرآیند آزادی از بند آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند که در راستای رسیدگی به این پرونده‌ها شکات خصوصی و اولیاءدم تا میزان 45 درصد محکومٌ‌به را گذشت نموده‌اند.

انتهای پیام /

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۵۳
تعداد کلیک: ۱,۰۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.