English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فرزند معلول، چشم‌انتظار رهایی مادر از زندان

از نوجوان هفده ساله‌ی دارای معلولیتی می‌نویسیم که پدر و مادرش به علت محکومیت مالی پشت میله‌های زندان افتاده‌اند و چرخ روزگار این فرزند معلول را در خانه اقوام به این سو وآن سو می‌کشاند.

نبود پدر و مادر او را بی‌تاب و پریشان کرده بود و مدام چشمانش را دنبال ردی از آن‌ها به این سو و آن سو می‌دوانید و روزی را در ذهن مرور می‌کرد که به بهانه «روز مادر» دور هم جمع می‌شدند و کیکی می‌خردیدند و کادوهای خود را برای عزیزشان رونمایی می‌کردند.

 اهوارا فرزند، چشم انتظاری است که مادرش را بر حسب یک بدهی از دست داده و این روزها که بیش از هر موعدی به دستان گرم او بر روی سرش نیاز دارد با طرح شکایت شاکی او با وجود مشکلات جسمانی در خانه است و مادرش در پشت میله‌های سرد زندان.

یکی از اقوام نزدیک این نوجوان می‌گوید: «به زور مجابش کرده بودیم که بعد از آن تصادف خونبار نبود پدرش را تحمل کند اما از وقتی که مادرش هم روانه حبس شده دیگر او را نمی‌توان آرام کرد. به تازگی هم بر حسب اختلالات روانی بی‌تابی او بیشتر شده و خود را به در و دیوار می‌کوبد».

پسر عموی اهورا توضیح می‌دهد: «بنده خودم کارگزی بیش نیستم و هرآنچه در توان داشتم به این فرزند معلول و خانواده‌اش کمک کرده‌ام اما نگهداری او با این شرایطی که او دارد و امکان راه‌ رفتن برایش بسیار سخت شده دیگر کسی را ندارم که پول دهم و از وی پرستاری کند. سوای این موضوع او فقط در کنار مادرش آرام است و تلاش دیگر بستگان برای التیام درد او کاری از پیش نبرده است».

مادر این فرزند معلول، بانوی ۴۹ ساله‌ای است از اوایل بهمن ماه امسال به علت عدم توانایی در پرداخت قرضی که برای امرار معاش استیفا رده بود روانه یکی از زندان‌های استان آذربایجان شرقی شده است؛ بدهی این مددجو از طریق اعسار به تقسیط کاهش یافته و اکنون 20 میلیون تومان نیاز است تا این مادر از بند رهایی یابد.

 خیرینی که تمایل دارند همیار این مادر گرفتار باشند می‌توانند با شماره گیری تلفن 02188916012 از طریق روابط عمومی ستاد دیه کشور پیگیر پرونده باشند.

انتهای پیام

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۲۳
تعداد کلیک: ۱,۰۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.