English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری جشنواره «نفس در قفس» با هدف آزادی محکومان غیرعمد

با همکاری آموزش و پرورش و ستاد دیه استان یزد دومین دوره جشنواره خیریه «نفس در قفس» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون مدیر نمایندگی این نهاد مردمی در یزد در مورد جزییات این طرح مردمی گفت: افزون بر غرفه‌های آموزشی و فرهنگی که با هدف پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها دایر خواهد بود، در جشنواره بازارچه خیریه‌ صنایع دستی دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه جوادالائمه علیه‌السلام را هم داریم که امید است به برکت این تلاش زمینه آزادی جمعی از محبوسان عائله‌مندی که صرفا بر حسب نداری راهی بند شده‌اند فراهم و این افراد تا پیش از سال نو در کنار عزیزان‌شان باشند.

وی با تقدیر از همیاری مدیران، معلمان و اولیاء دانش‌آموزان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین‌های خیریه افزود: سال گذشته از محل همین جشنواره رقمی بالغ بر 320 میلیون ریال جمع‌آوری گردید که با این مبلغ زمینه آزادی 4 بدهکار مالی فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اعلام کرد: جشنواره «نفس در قفس» از تاریخ ۲۳ بهمن الی یکم اسفند در دو شیف صبح و عصر از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جوادالائمه واقع در بلوار شهیدان اشرف آماده خدمت‌رسانی به اقشار مختلف اجتماعی است.

انتهای پیام /

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۲۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.