English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زمینه ‌آزادی پدری‌محبوس با هزینه‌مراسم‌چهلم پدری‌مرحوم فراهم‌شد

خانواده مرحوم حیرتی با اختصاص مبلغ 15 میلیونی خود که به جهت هزینه مراسم چهلم پدر مرحوم‌شان کنار گذاشته بودند، زمینه آزادی یک زندانی غیرعمد ارومیه‌ای را فراهم ساختند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یحیی سلطانی مدیر عامل ستاد دیه آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: نیکوکار ارومیه‌ای با مراجعه به این نهاد مردمی مبلغ 15 میلیون تومان هزینه خیراتی را که برای مراسم درگذشت پدر مرحومشان در نظر گرفته بودند  به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد نیازمند به ستاددیه استان اهدا کردند.

سلطانی باتأکید بر ضروت بسط فرهنگ‌ کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد درجامعه، اظهار داشت: مردم خیر استان آذربایجان غربی همان طور که در همه امور خیریه حضوری فعال دارند، در آزادسازی زندانیان نیازمند نیز مشارکتی تحسین برانگیز داشته و برای مثال همین فرهنگ بذل هزینه مراسم اموات خود می‌شود گفت از سوی هم نیک اندیشان این استان به جهت کثرت به یک سنت پسندیده در کل کشور تبدیل شد.

سلطانی ادامه داد: بیشتر زندانیان جرائم غیر عمد، انسان‌های آبرومندی هستند که به جهت محکومیت‌های ناشی از بدهی مالی، محکومیت‌های مهریه، و نفقه و مسائلی از این قبیل در زندان تحمل کیفرمی کنند.

 مدیرعامل ستاددیه استان گفت: با همت خیرین استانی بایستی تلاش کنیم مشکلات این دسته از افراد را در کمترین فرصت با کمک نیکوکاران حل کنیم و آن‌هایی را که به واقع دارایی و استطاعت مالی ندارند به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی با دعوت از همکاری بیشتر مدیران و مسؤلین این استان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند گفت:  به لطف خدا و عنایت مردم شریف این استان در همین راستا فرزند مرحوم علی اکبر حیرتی با هدف همین امر سفارش شده‌ی دینی با حضور در ستاد دیه استان و اهدای هدیه ارزشمند خودشان زمینه آزادی یک نفر از مددجویان محبوس مالی استان را فراهم کردند.

۱۹ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰
تعداد کلیک: ۲,۲۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.