English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 357 میلیون تومانی زنان اردبیلی به زندانیان غیرعمد

همایش بانوان نیکوکار استان اردبیل در سه سال گذشته با جمع آوری مبلغی معادل 357 میلیون تومان زمینه آزادی بیش از 20 زندانی غیرعمد را فراهم نموده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: خیران استان اردبیل در سال‌جاری بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیین گلریزان ویژه آزادی بانوان زندانی جرائم غیرعمد دیروز (14 بهمن ماه) در محل سالن اجتماعات فرمانداری مشگین شهر با حضور مسؤولان شهرستان و بانوان خیر برگزار شد.

کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه اردبیل در این مراسم اظهار کرد: نیکوکاران استان اردبیل در سال‌جاری بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کرده‌اند که به برکت همین همیاری موجبات آزادی تعداد 180 زندانی بدهکار مالی و دیه فراهم شده است.

وی ادامه داد:  در راستای استخلاص این زندانیان غیربزهکار اقشار مختلف اجتماعی فارغ از جنسیت به همیاری این مجموعه پرداخته‌اند، برای نمونه همایش بانوان خیر در سطح کشور برای اولین بار در استان اردبیل برگزار شد که از این محل جمع کثیری از نسوان دربند در استان اردبیل رهایی یافتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با تشریح عملکرد همایش بانوان در سه سال اخیر گفت: در سال ۹۶ مبلغ شرکت‌کنندگان در این برنامه خداپسندانه به میزان ۹۰ میلیون تومان، در سال ۹۷ مبلغی معادل ۶۷ میلیون تومان و در سال جاری نیز بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در این گعده معنوی جمع‌آوری شد.

وی با تثقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در امر حبس‌زدایی از زندان‌های اظهار کرد: این نهاد مردمی در سال 1381 در استان اردبیل تاسیس و تاکنون زمینه آزادی ۳ هزار و ۴۴۵ نفر زندانی واجدشرایط را فراهم نموده است، قابل توجه این که بیش از یک هزار و ۴۴۳ نفر در چهار سال اخیر به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

8

انتهای پیام /

۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۲۳
تعداد کلیک: ۹۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.