English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بخشودگی جرایم بیمه شخص‌ثالث جذب بیمه‌گذار را بدنبال دارد

طرح بخشودگی صد درصدی جرایم بیمه شخص‌ثالث از ابتدای بهمن‌ماه برای همه وسایل نقلیه آغاز شده است که برای خودروها تا یک ماه و برای موتورسیکلت‌ها تا سه ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، به دلیل شمار بالای خودروهای در حال تردد و وجود خطرات احتمالی در مورد موتورسوران فاقد بیمه به وقت حادثه جذب حداکثری مردم برای خرید بیمه‌نامه نه فقط برای شرکت‌های بیمه‌گر انتفاع به همراه دارد بلکه برای مقصرین و مسببین حادثه نیز منشاء خیر خواهد بود.

بر اساس طرحی که از اول بهمن‌ماه اجراء شد به مالکان خودرو که فاقد بیمه شخص ثالث هستند، فرصت یک ماهه داده شده است تا بدون پرداخت جریمه خودروهای خود را بیمه کنند. این اقدام با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی صورت گرفته و طبق اظهارات منابع ذیبرط مبلغ جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بالکل بخشیده خواهد شد.

در این بین جرایم بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه (صرفاً جهت بیمه نامه‌های صادره با تاریخ اعتبار یکساله) نیز از همین موعد اعلامی به مدت سه ماه شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی می‌شود که طبق بررسی‌های به عمل آمده این اتفاق می‌تواند به دلیل وجود تقریبا هفت میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه در کشور از بروز خسارات سنگین فوتی و جرحی بکاهد.

انتهای پیام /

۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۲۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.