English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بانوی همدانی با کمک ایرانیان مقیم ایتالیا آزاد شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: با کمک بانوان ایرانی مقیم ایتالیا و فروش فیش حج یک زوج، زمینه آزادی مادر ۳۷ ساله همدانی از زندان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: بانوی همدانی بعد از فوت همسرش برای امرار معاش به راه اندازی یک مغازه فروش لوازم بهداشتی اقدام می‌کند که در ادامه به دلیل عدم تجربه کافی در مدیریت فروشگاه متضرر و به بانکی که تسهیلات دریافت کرده بود و همچنین نسبت به افرادی که از آن‌ها پولی قرض گرفته بود، بدهکار می‌شود.

وی با اشاره به عواملی که منتهی به زیان این زن شده بودند، افزود: فروش اجناس در قالب نسیه و آشنا نبودن به بازار کار علت اصلی این گرفتاری‌ها است که در ادامه با طرح شکایت طلبکاران خصوصی نامبرده روانه حبس می‌شود که ستاد دیه با احراز نیازمندی فرد ضمن رایزنی با چهار نفر از شکات که دو نفر شخصیتی حقوقی و دو نفر نیز از اشخاص حقیقی بودند تا میزان 40 میلیون تومان را از آن‌ها گذشت اخذ می‌کند.

روحانی منش اعلام کرد: 40 میلیون تومان از بدهی یکی از زندانیان نیز با پیگیری‌های مداوم و کمک‌های خودجوش بانوان همدانی مقیم ایتالیا تامین شد که در ادامه به دلیل سنگینی مبلغ محکوم‌به یکی از خیرین خداجوی استانی با فروش فیش حج خود و اهدای مبلغی معادل 10 میلیون تومان آبروی یک انسان را خرید تا در مجموع با جمع‌آوری مبلغی معادل 50 میلیون تومان زمینه آزادی این فرد بعد از 20 ماه حبس فراهم شده و به نزد فرزند نوجوان خویش بازگردد.

روحانی‌منش با تقدیر از همیاری خیرین در راستای حبس‌زدایی اظهار کرد: هم اینک 300 زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که 8 نفر این افراد را زنان شامل می‌شوند.

انتهای پیام /

۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۱۷
تعداد کلیک: ۱,۲۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.