English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 190 زندانی غیرعمد همدان با گذشت 110 میلیاردی شکات

مدیر نمایندگی ستاد دیه همدان گفت: از ابتدای سال به همت خیرین 190 زندانی جرائم غیرعمد این استان از بند هرایی یافته‌اند که تا میزان 110 میلیارد ریال را شکات گذشت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: از جمع مددجویان تعداد ۱۴۰ نفر بابت بدهی‌های مالی، ۲۹ جوان بابت ناتوان در پرداخت مهریه، ۱۲ مرد ایرانی به دلیل عسرت در تامین نفقه و ۱۱ نفر هم به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیات ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کارگاهی گرفتار بند شده بودند.

وی با بیان اینکه 10 نفر از زندانیان را زنان شامل می‌شوند، افزود: اصل بدهی 190 زندانی غیرعمد رقمی بالغ بر 284 میلیارد ریال بود که در فرآیند رسیدگی به همت کمیته‌های صلح و سازش تا میزان 110 میلیارد ریال را اولیاءدم و شکات خصوصی گذشت کردند.

روحانی منش اظهار کرد: آورده این زندانیان رقمی معادل ۹ میلیارد و 600 میلیون ریال بود و در بخش بدهکاران دیات حوادث جاده‌ای هم صندوق تامین خسارت های بدنی تا میزان 4 میلیارد ریال به محبوسان تسهیلات ارایه داد.

وی با عنوان اینکه شرکت‌های بیمه ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال از بدهی محکومان را پرداخت کرده‌اند، گفت: افزون بر این حمایت، با مساعدت و همیاری قضات شریف محاکم تا میزان ۱۰۱ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال از بدهی نیز در قالب دادخواست اعسار قسط بندی شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: هم اکنون تعداد ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که میانگین بدهی این افاد رقمی بالغ بر 200 میلیون ریال است.

انتهای پیام /

۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۰۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.