English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 14 زندانی غیرعمد استان کهگیلویه و بویراحمد

به همت خیرین کشوری با برپایی مراسم گلریزانی تعداد 14 نفر از بدهکاران مالی غیرعمدی که در شمار قدیمی‌ترین مددجویان استان کهگیلویه و بویر احمد بودند از بند رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیین معنوی آزادی زندانیان نیازمند با حضور حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری معاون قضایی رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز شورا‌های حل اختلاف کشور، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان انتظامی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویر احمد در ابتدای این مراسم با تقدیر از حمایت‌های خالصانه مردم در راستای حبس‌زدایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 189 زندانی غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

وی افزود: بدهی این افراد رقمی بالغ بر 40 میلیارد ریال بود که با مداخله شوراهای حل اختلاف و کمیته‌های صلح و سازش ستاد دیه بیش از 50 درصد از اصل بدهی در قالب گذشت از محکومٌ‌به کسر گردید.

عضو هیات امناء ستاد دیه استان اظهار کرد: کهگیلویه و بویر احمد در حال حاضر با وجود جمعیت کم اما متاسفانه نزدیک به 760 زندانی جرایم غیرعمد دارد که 20 نفر این افراد را هم زنان شامل می‌شوند. آماری که طبق اطلاعات ارایه شده از سوی روابط عمومی ستاد دیه مرکز این رقم در فهرست مربوط به بیشترین زندانیان غیرعمد رتبه نه کشوری را به خود اختصاص داده است.

6

انتهای پیام /

۸ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
تعداد کلیک: ۱,۱۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.