English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هنرنمایی برای رهایی / آزادی 4 زندانی غیرعمد بر روی استیج

به منظور رهایی بدهکاران دربند، نمایندگی ستاد دیه یزد با همکاری جمعی از هنرمندان بومی استان نمایش «خشک‌سالی و دروغ» را به روی صحنه می‌برند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسلام افشون مدیر نمایندگی این نهاد حمایتی در یزد با اعلام این خبر گفت: این دومین اثر نمایشی است که در یک ماهه اخیر به همت ستاد دیه و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به روی صحنه می‌رود.

وی با معرفی عوامل این کار نمایشی گفت: در اقدامی خودجوش و خیرخواهانه سید هادی آقابزرگی، ستاره توانگر، محمد خیراندیش و سهیلا ستوده‌نیا یکی از آثار استاد محمد یعقوبی را با عنوان «خشک‌سالی و دروغ» را اجرا خواهند برد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اعلام کرد: تمام عواید این اجرای خیریه که از امشب (8 دی ماه) در سالن اجتماعات دانشگاه ملاصدرا (واقع در بلوار شهیدان اشرف) به روی صحنه می‌رود، صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خواهد شد.

افشون با تقدیر  ازخیرین استانی، بویژه هنرمندان عرصه سینما و تئاتر گفت: در ماه گذشته با اجرای نمایش «عامدانه، عاشقانه» که آن هم با محوریت جلب مشارکت‌های مردمی برگزار شد با استقبال و همیاری خوب مردم شهر یزد طی ده شب اجرای نمایش توانستیم مبلغی معادل 350 میلیون ریال را جمع‌آوری کنیم که با این کمک‌های نقدی زمینه آزادی ۴  زندانی عائله‌مند تحت حمایت ستاد دیه فراهم گردید.

وی ادامه داد: خرسندیم علی‌رغم مشکلات معیشتی و گرانی‌های مربوط به بنزین و دیگر اقلام مصرفی اما هموطنان عزیز از حمایت‌های خالصانه محبوسان نیازمند غافل نیستند، در شرایط فعلی که همه اقشار به نوعی درگیر مشکلات اقتصادی هستند از کارمند دولتی گرفته تا کارگر روزمزد، هر کدام به قدر وسع خود با نیت‌های بلند و صرف وقت و هزینه از مراجعه به ستاد دیه تا تلاش هنرمندانه بر روی استیج تئاتر تلاش دارند نگذارند تا هیچ زندانی واجد شرایطی که صرفا بدهکار است و بزهکار نیست حتی یک روز در بند بماند.

انتهای پیام /

۸ دی ۱۳۹۸ ۰۷:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۰۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.