English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن دانش‌آموزان تبریزی آزادی پدر نیازمندی را بدنبال داشت

در آیین ویژه شب یلدا دانش آموزان مدرسه نسل کارا مقدمات آزادی یک زندانی عائله‌مندی را فراهم کردند که بر حسب ناتوانی در پرداخت قرض راهی حبس شده بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اولیاء، مربیان و جمعی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شهر تبریز با اهدای کمک‌های نقدی خود در حاشیه جشن شب یلدا بخشی قابل توجهی از بدهی یک مرد 45 ساله‌ای را که با وجود دو فرزند گرفتار بند زندان بود را تامین و به پاسداشت همین اقدام خداپسندانه مابقی مبلغ را نیز نمایندگی این نهاد در استان آذربایجان شرقی فراهم کرد.

اگرچه این پدر در طولانی‌ترین شب سال نزد خانواده چشم انتظار خود نبود اما با پیگیری‌های انجام شده این کارگر ساختمانی تا اواخر هفته جاری آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردد.

فرد زندانی که به طور روزمزد به تامین مایحتاج خانواده‌اش می‌پرداز در خرداد امسال به دلیل ناتوانی در پرداخت مبلغی معادل 18 میلیون تومان در حق یکی از همکاران خود راهی زندان می‌شود که هرچند تا میزان سه میلیون تومان از محکوم‌ٌبه را فرد طلبکار گذشت می‌کند اما بابت الباقی این فرد همچنان در بند بود.

همسر و فرزندان این زندانی در غیاب سرپرست خود ناتوان از پرداخت اجاره‌بها بوده و برای همین از آبان ماه در خانه پدری سکونت داشتند و تنها درآمد آن‌ها برای زندگی یارانه‌ای بود که دریافت می‌کردند.

انتهای پیام /

۲ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۴۳
تعداد کلیک: ۱,۰۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.