English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۷۹ زندانی غیرعمد استان خراسان رضوی در ۹ ماه اخیر

قائم‌مقام مدیرعامل ستاددیه کشور از نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، علی مهربان ضمن بازدید از بخش‌های مالی و اداری ستاد دیه استان، به ارائه نکات و یادآوری دستورالعمل‌ها به کارکنان این نمایندگی پرداخت.

در بازدید قائم‌مقام مدیرعامل ستاد دیه کشور از بخش امور مالی این ستاد، پس از استماع گزارش و ارائه اطلاعات توسط مدیر امور مالی این نمایندگی، ضمن دستور برای پیگیری و رفع نواقص برنامه حسابداری، از عملکرد ستاد دیه استان قدردانی کرد.

در این سفر، کارشناسان ستاد دیه کشور نیز اسناد و پرونده‌های سال جاری ستاد دیه استان را بازبینی نموده و فرآیند آزادی چند پرونده از زندانیان استان را به صورت تصادفی بررسی کردند.

مهربان در این بازدید یک روزه، ضمن قدردانی از عملکرد ستاد دیه استان، بر توجه بیش‌تر به پتانسیل‌های مشهد و استان برای جذب خیرین و تلاش مضاعف در این زمینه تاکید کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز در جریان بازدید قائم‌مقام مدیرعامل ستاد دیه کشور به ارایه گزارشی از عملکرد این نمایندگی پرداخت.

جواد غفاریان طوسی در دیدار با قائم‌مقام ستاد دیه کشور با اشاره به آزادی ۳۷۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۴۸ نفر از این تعداد توسط ستاد دیه استان و ۱۳۱ نفر دیگر نیز از طریق مشاوره از بند زندان رهایی یافتند.

طوسی اضافه کرد: در آزادسازی این تعداد از زندانیان، شاکیان با گذشت حدود ۱۴ میلیارد تومانی خود نقش برجسته‌ای داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره نشست‌های مفید برگزارشده با مسئولین قضایی استان افزود: در این راستا نقش حمایتی رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌های استان از ستاد دیه موجب شده توفیقات ما در آزادسازی زندانیان روزافزون باشد.

دیدار با خشایار جمشیدی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی و بازدید و بررسی کامل بخش‌های امور مالی و اداری ستاد دیه استان از جمله برنامه‌های انجام‌شده در سفر مهربان به مشهد مقدس بود.

 

 

۱ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۱۰
تعداد کلیک: ۱,۲۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.