English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۱۱۰ زندانی غیر عمد استان مرکزی آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی گفت: ۱۱۰ زندانی غیر عمد این استان در سال جاری با حمایت‌های خیرین خداجو و پیگیری‌های مقامات قضایی از بند حبس رهایی یافتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمدحسن حسین‌بیگی در خصوص مبلغ بدهی این افراد ااظهار کرد: مجموع طلب این زندانیان رقمی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال بود که با دعوت از اولیاءدم و شکات خصوص در حدود ۷۰ میلیارد ریال آن از سوی طلبکاران اخذ گذشت گردید.

وی با اشاره به تلاش خانواده برخی از زندانیان در راستای حل و فصل پرونده‌های مفتوح در ستاد دیه گفت: برای پرداخت مطالبات مالی یا بدهی‌های ناشی از دیه بیش از 4 میلیارد ریال از جانب خود زندانیان تامین و مبلغ ۱۷ میلیارد ریال نیز از طریق دریافت تسهیلات بدون سود بانک‌های عامل یا موسسه‌های مالی و اعتباری به طلبکاران اعطا شد.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی یادآور شد: مجموع پرداختی‌های این نهاد مردمی رقمی در حدود 8 میلیارد ریال بود که حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن از ستاد دیه مرکز تقبل شده است.

وی با اشاره به آمار فعلی زندانیان جرایم غیرعمد استان گفت: هم اکنون ۲۱۳ محکوم غیرعمد در سطح زندان‌های استان مرکزی تحمل حبس می‌کنند که میانگین بدهی این افراد رقمی بالغ بر 20 میلیون تومان است.

انتهای پیام /

 

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۱۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.