English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد گلستان با کمک خیران

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تاکنون دو هزار و ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد گلستان با کمک خیران آزاد شده‌اند که ۱۲۵ مورد آن از ابتدای سال انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، هادی هاشمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات ستاد دیه از جمله جلساتی است که در آن کار مالی انجام می‌شود اما هیچ کدام از اعضای آن که  حق جلسه‌ای دریافت نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه صد در صد منابعی که توسط خیرین در اختیار ستاد دیه قرار می‌گیرد صرف آزادی زندانیان واجد شرایط می‌شود، افزود: حتی یک ریال از کمک خیرین صرف تبلیغ یا دیگر امور جاری ستاد نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در سال‌های اخیر بیش از دو هزار و ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان گلستان از بند حبس رهایی یافته‌اند که سه درصد این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۸۷ زندانی جرایم مالی و بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که بدهی این افراد رقمی بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان است.

هاشمیان با بیان این که آسیب‌های اجتماعی وارده به خانواده زندانیان بیش از مشکلات خود زندانیان است، تصریح کرد: اگر همه مردم گلستان نفری یک هزار تومان پرداخت کنند می‌توان تمام زندانیان جرائم غیرعمد گلستان را از بند رهایی بخشید. افرادی که از سر نیازمندی راهی حبس شده و چون شاکی خصوصی دارند تا مبلغ بدهی را پرداخت نکنند از زندان خلاصی نخواهند داشت.

انتهای پیام /

۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۰۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.