English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۰۷ زندانی غیرعمد در استان گیلان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان گفت: در هشت ماهه امسال ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علیرضا یزدانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان در خطبه‌های پیش از نماز جمعه رشت اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۳۵۷ زندانی جرایم غیرعمد و در هشت ماهه امسال نیز ۳۰۷ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه در استان گیلان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی افزود: بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان بود که بخش قابل توجهی از این بدهی را خیران تقبل کردند و ۴۵ میلیارد تومان از این مبلغ نیز توسط شاکیان گذشت شد .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان تصریح کرد: گذشت شاکیان اقدام خداپسندانه‌ای است که ریشه در فرهنگ ایرانی و تربیت اسلامی ما دارد، طبق تاکیدات روایی لذتی که در گذشت است در انتقام نیست و با استناد به همین حقیقت شایسته است در راستای ترویج این عمل نیک در جامعه تلاش نماییم تا به برکت آن جمعیت زیادی از بند حبس نیز رهایی یابند.

وی با اشاره به کمک ۱.۵ میلیارد تومانی خیرین در ماه مبارک رمضان یادآور شد: گیلان اگرچه عملکرد مطلوبی در بحث حبس‌زدایی داشته است اما در فهرست آمار عددی محکومان جرایم غیرعمد متاسفانه این استان در صدر جدول بیشترین بدهکار غیربزهکار قرار دارد.

انتهای پیام /

۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۸
تعداد کلیک: ۱,۰۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.