English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افتتاح ساختمان ستاد دیه اصفهان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها

با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و اقدمات تامینی و تربیتی کشور، ساختمان جدید ستاد دیه استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور،‌ اصغر جهانگیر عضو هیات مدیره ستاد دیه کشور در آیین افتتاح این مرکز اظهار کرد: ستاد دیه یادگار شهید والامقام سید اسدالله لاجوردی است و امروز بعد از گذشت سی سال از فعالیت این ستاد صلابت و سلامت این نهاد زبانزد است.

وی که در جمع تعدادی از خیرین استان اصفهان سخن می‌گفت، بیان کرد: کار شما خیرین اقدامی ارزشمند است که آثار مثبت آن تا همیشه در زندگی شما باقی خواهد ماند.

رییس سازمان زندان‌ها اظهار کرد: در جامعه شناسی اصلی به عنوان تراکم بی کسی داریم که یک فرد در مشکلات خودش تنها و بییاور است و این موضوع درباره برخی از زندانیان نیز صدق میکند که متاسفانه هیچ کسی را ندارند تا به داد آنها برسد و شما خیرین با اقدام انسانی خود به آن‌ها یادآور میشوید که جامعه شما را فراموش نکرده است. توفیق این کار و خدمت به این بخش از جامعه نیز عنایت الهی است.

جهانگیر با اشاره به آزادی بیش از 130 هزار زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای تاسیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند گفت: این نهاد حمایتی یک ستاد مردمی است که هدف آن کاهش آسیبهای زندان و کاهش جمعیت کیفری است.

رئیس سازمان زندان‌ها و عضو هیات مدیره ستاد دیه کشور تصریح کرد: دقت و وسواسی که در این ستاد در مورد هزینه‌کرد کمک‌های خیرین وجود دارد نشان‌دهنده تعهد این مجموعه به خیرین است که یک ریال از پول‌های جمع‌آوری شده در جای دیگری هزینه نشود.

وی یادآور شد: مردم اصفهان و خیرین آن در اغلب حوزه ها پیشگام بوده اند و امیدوارم روزی برسد که با کمک شما خیرین عزیز هیچ زندانی نیازمندی در این استان و حتی در کل کشور وجود نداشته باشد.

در ابتدای این جلسه سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور و همچنین گرجی‌زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گزارشی از فعالیت‌های ستاد دیه ارائه کرد.

8

8

8

8

انتهای پیام/

 

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۱۱
تعداد کلیک: ۱,۸۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.