English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

از کثرت کشته‌های حوادث جاده‌ای سِر شده‌ایم

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به مرگ سالانه هفده هزار ایرانی در سوانح جاده‌ای گفت: از کثرت آمار کشته‌شدگان حوادث رانندگی دیگر سِر شده‌ایم و با استماع تلفاتی از این دست احساسی و اندوهی نداریم.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «روی خط خبر» اظهار کرد: با وجود نظارت دقیق ناجا و کنترل در تولید خودرهای تا حدودی استاندارد، باید گفت مرگ سالانه 17 هزار ایرانی در مسیر جاده‌های شهری و روستایی بیشتر محصول مدیریت ضعیف دست‌اندرکاران ایمنی است.

وی افزود: در پی فقدان فرهنگ رانندگی تنها در سال گذشته افزون بر مرگ 17 هزار ایرانی در جاده‌ها تعداد360 هزار نفر مصدوم و همچنین 3500 نفر مادام‌العمر معلول شده‌اند.

بسیاری از کنفرانس‌های آسیب‌شناسانه خود نیازمند اصلاحند

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به کثرت کنفرانس‌های مشابه برگزار شده در حوزه افزایش ایمنی عابران راه یادآور شد: در شرایط فعلی عمده برگزارکنندگان همایش‌ها بیش از آن که به موضوع اصلی گردهمایی و کارگروه‌های تخصصی در این باب توجه داشته باشند، به اطلاع‌رسانی در مورد تعداد مقالات دریافتی و اعلام زمان و مکان برنامه معطوف شده‌اند که از این وصف می‌توان به محتوای اصل پی برد.

ورود بیمه‌ها در کارهای پیشگیرانه به نفع آن‌هاست

وی پیشنهاد داد: با عنایت به مشکلات معیشتی مردم در سال‌ اخیر پرداخت 11 هزار میلیارد تومان از سوی شرکت‌های بیمه برای تامین خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی یک فاجعه عظمی است که پیشنهاد می‌شود بیمه‌گر با صرف مبالغی در حوزه «پیشگیری از وقوع تصادفات»، نه این که فقط دردی از دردهای مردم بکاهد ، بلکه به نفع خود در کاهش پرداختی‌های کمتر طرح‌های پیشگیرانه را در با اولویت پیگیری نمایند.

7

8

انتهای پیام /

۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
تعداد کلیک: ۱,۰۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.