English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 14 زندانی غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در روز میلاد پیامبر

در آستانه هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله تعداد 14 نفر از محکومان جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد از سطح زندان‌های این استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی این استان در حاشیه آئین گلریزان زندنیان یاد شده اظهار کرد: ظرف سه سال گذشته ۷۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در زندان‌های استان آزاد شده‌اند که بیشتر این مددجویان در همین ایام فرخنده از بند رهایی یافته‌‎اند که با احتساب این ۱۴ نفر تنها در سال جاری در مجموع ۱۳۹ محبوس نیازمند به همت خیرین نوعدوست از گرفتاری ناشی از زندان نجات یافته‌اند.

وی افزود: مبلغ بدهی ۱۴ زندانی آزاد شده که سه نفر آن‌ها را زنان شامل می‌شدند رقمی بالغ بر ۵ میلیارد ریال است که البته در فرآیند رسیدگی به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه تا میزان ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از شکات خصوصی گذشت اخذ شده است.

جمیاری یادآور شد: علی‌رغم آزادی‌های صورت گرفته هم‌اکنون ۴۰۰ نفر بدهکار مالی و دیه در ندامتگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تحمل حبس می‌کنند میانگین بدهی هر کدام از این افراد رقمی بالغ 18 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۹
تعداد کلیک: ۱,۰۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.