English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 50 زندانی غیرعمد کهگیلویه و بویراحمدی از ابتدای مهرماه

ازابتدای مهرماه 50 نفر اززندانیان جرایم غیرعمد زندانهای استان باکمک وهمت خیرین ومساعدتهای ستاددیه کشور از زندان‌های استان کهکیلویه و بویر احمد رهایی پیدا کرده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، از ابتدای مهرماه تاکنون این تعداد مددجوی غیرعمد با معرفی ستاددیه جهت بهره‌مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانکهای عامل  از بند رهایی یافته اند.

این افراد که به دلیل پرونده‌هایی چون دیه حوادث رانندگی و دیه حوادث کارگاهیو نیز بدهی‌ مالی غیر کلاهبرداری در مواردی چون چک، مهریه و نفقه راهی زندان شده‌ بودند مبلغی معادل دو ملیارد و پانصد ملیون تومان بود.

در بین زندانیان آزاد شده پیرترین زندانی جرایم غیرعمد زندانهای استان کهگیلویه و بویر احمد مردی  با75 سال سن بود که با همت ستاد دیه استان و با همکاری شوراهای حل واختلاف مستقر در زندانها و کمک مددکاران خدوم در اخذ نسبی گذشت از شاکی مربوطه از زندان آزاد شد.

از نکات قابل توجه اینکه از این مبلغ یاد شده بخش قابل توجهی را شکات، طلبکاران و اولیاء دم از مبلغ بدهی گذشت رضایتمندانه داشته و در آزادی این افراد یاری‌گر واقعی این نهاد مردمی بودند.

۱۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۲۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.