English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افتتاح ساختمان جدید ستاددیه تبریز با حضور رییس سازمان زندان‌ها

در سفر یک روزه هیات عالی دستگاه قضاء به شهر تبریز با حضور رییس سازمان زندان‌ها و جمعی از مسئولین قضایی استان ساختمان جدید ستاد دیه در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آیین افتتاح ساختمان جدید ستاد دیه استان آذربایجان‌شرقی سید اسدالله جولایی مدیرعامل این نهاد حمایتی با ارایه گزارشی از فعالیت نمایندگی‌های استانی گفت: در هفت ماهه سال جاری صنعت‌گران و خیرین نوعدوست استان با اهدای مبالغ خود زمینه آزادی 250 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نموده‌اند که این آمار در فهرست آزادی استان‌ها بعد از تهران و اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی مبلغ بدهی این تعداد از زندانیان را ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را شکات خصوصی گذشت کرده‌اند و با ارایه معاضدت‌های قضایی نیز تا میزان ۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت ستاد دیه قرار تقسیط صادر شده است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور اظهار کرد: این نهاد مدرمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی ۲ میلیارد  و ۹۴۹ میلیون تومان کمک ویژه داشته و در روند استخلاص 250 مددجوی مورد اشاره تا میزان ۲ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی در اختیار افراد قرار داده است.

در ادامه جلسه، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با تقدیر از اقدامات حبس‌زدای ستاد دیه در راستای آزادی 130 هزار زندانی نیازمند گفت: امروز در راستای سفرهای استانی ریاست محترم قوه قضائیه که بیشتر با هدف رفع مشکلات حوزه‌های قضایی صورت می‌گیرد ساختمان ستاد دیه با هدف دسترسی آسان مراجعین و ارایه امکانات بیشتر به خانواده مددجویان جرایم غیرعمد افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد دیه به عنوان یک نهاد خیرخواهانه طی سالیان گذشته با جمع‌آوری کمک های مردمی افزون بر دستگیری از خانواده‌ای مستمند ساعی مجموعه قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نیز بوده است.

بنابر اعلام این خبر آدرس جدید ساختمان ستاد دیه استان آذربایجان شرقی در بلوار گلکار، خیابان ترافیک، خیابان نصر، جنب ایستگاه شماره 18 آتش‌نشانی واقع شده است.

 8 

8

8

انتهای پیام /

۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۱۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.