English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 96 زندانی غیرعمد در استان اردبیل

به همت خیرین نوعدوست اردبیلی ۹۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در هفت ماه امسال از بند حبس رهایی یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی این نهاد حماتی در استان اردبیل در جمع اعضای هیات امنای گفت: رقم بدهی این مددجویان نیازمند رقمی معادل ۱۶۳ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال بود که در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها تا میزان 40 درصد اصل بدهی از سوی شکات خصوصی گذشت شد.

وی با اشاره به این که از جمع محبوسان رهایی یافته دو نفر زن هستند افزود: در نوع محکومیت این بدهکاران طبق آمار باید گفت 4 پرونده به بدهی‌ها دیات فوتی و جرحی، ۸۴ مورد به محکومیت‌های مالی ناشی از چک و 14 فقره هم به پرونده‌های ناشی از تعهدات مهریه مربوط می‌شود.

محبوبی از افزایش ۷۰ درصدی کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان خبر داد و گفت: در شش ماه نخست امسال به میزان ۱۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال در جشن‌های گلریزان و مراجعه مستقیم خیرین استان به این ستاد مردمی کمک شده است.

وی با اشاره به جمعیت مددجویان جرایم غیرعمد استان گفت: هم اکنون تعداد ۲۷۷ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی بیش از ۵۴۴ میلیارد ریال در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که تقریبا نیمی از این افراد مستحق دریافت کمک هستند.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۱۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.