English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیرترین زندانی همدان آزاد شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: با حمایت های ستاد دیه و گذشت شاکی زندانی 86 ساله همدان آزاد شد.

یدالله روح منش، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فرد خیر که به عنوان خادم امام حسین علیه‌السلام در تهیه و پخش نذورات، کمک به مستمندان و خرید جهیزیه نوعروسان پیشگام بود به عللی ورشکسته شد.

وی اضافه کرد: این فرد که متولد سال 1308 شمسی است یک سفته 150 میلیون ریال بابت اجاره یک زمین کشاورزی نزد مالک گرو گذاشته بود که به علت ناتوانی در پرداخت این مبلغ محکوم و راهی زندان شد.

مدیرعامل ستاددیه استان اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده این فرد در ستاد دیه همدان نشست هایی با شاکی این پرونده برگزار شد که در نهایت شاکی به گذشت 50 میلیون ریال از طلب خود رضایت داد.

وی در  خصوص مبلغ باقی مانده بدهی این زندانی گفت: 100 میلیون ریال نیز از سوی ستاد دیه به صورت بلاعوض برای آزادی این زندانی اختصاص یافت که با تامین بدهی، وی آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون با همت خیرین استان تعداد 97 زندانی غیرعمد از زندانهای این استان آزاد شده‌اند، گفت: بیشترین جمعیت کیفری استان را در بین پرونده‌های موجود محکومان مالی تشکیل می‌دهند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش عددی همراه بوده است.

۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱
تعداد کلیک: ۲,۲۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.