English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت10هزار‌نفری‌خیرین‌در«احسان‌حسینی‌برای‌زندانیان‌غیرعمد»

نیکوکاران از ابتدای ماه محرم تاکنون با اهدای مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال از طریق سامانه‌های تلفن همراه همیار ستاد دیه در آزادی بیش از صد زندانی جرایم غیرعمد بودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، صبح امروز (دوم مهر ماه) 454 اُمین جلسه هیات مدیره ستاد دیه کشور به ریاست سید علاء‌الدین میرمحمد صادقی در محل ساختمان اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حاج علاء میرمحمدصادقی نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در سخنانی گفت: مجموعه حمایتی ستاد دیه از جمله نهادهایی است که با خلوص موسسین آن پایه‌گذاری شد و به برکت پشتکار خادمان آن و پیگیری‌های قانونی ضمن پیگشیری از ورود ناخواسته بسیاری از محکومان مالی به داخل زندان‌ تا به امروز زمینه آزادی 130 هزار زندانی بدهکاری را فراهم نموده است که بدون سوء نیت مجرمانه روانه بند شده بودند.

وی اعتبار ستاد دیه را معطوف به غیرانتفاعی بودن آن مطرح کرد و افزود: چه در بحث جذب کمک‌های مالی و چه در قبال رسیدگی به مددجویان متقاضی کمک این نهاد مردمی فارغ از جنسیت، دیانت و سیاست افراد به آن‌ها خدمت‌رسانی کرده و تمام همّ مجموعه مصروف به این اصل مهم است تا حتی یک ریال نه به فرد غیرواجد شرایط اعطا شود و نه احایانا فرد مستضعف و آبرومندی از این تسهیلات اهدایی محروم گردد.

معرفی دکتر مسعود اعتمادیان از پیشکسوتان عرصه خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم به عنوان عضو جدید هیات مدیره، اعلام کمک 48 میلیارد ریالی بانک سپه از محل جوایز قرض‌الحسنه، آزادی 64 زندانی غیرعمد با کمک تکایای حسینی و اهدای کمک 2 میلیارد ریالی ده هزار نیکوکار از طریق تلفن همراه در یک ماهه اخیر از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

7

انتهای پیام  /

۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۰۵۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.