English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 72 زندانی غیرعمد اردبیلی تا اربعین حسینی

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند اردبیل درصدد است با همت خیرین استانی تا اربعین حضرت اباعبدالله علیه‌السلام زمینه آزادی 72 زندانی غیرعمد را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در سال‌های اخیر به دلیل اطلاع‌رسانی‌های انجام شده خوشبختانه اعطای نذورات حسینی ویژه ماه محرم و صفر با هدف آزادی زندانیان نیازمند در شهر دارلارشاد اردبیل به یک سنت حسنه تبدیل شده و بسیاری از خیرین با اهداء بخشی از خیرات خود ضمن تعظیم عزاداران حضرت سیدالشهداء و یاران باوفای علیهم‌السلام ایشان همیار مجموعه حمایتی ستاد دیه در امر حبس‌زدایی هستند.

آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین علیه‌السلام سنتی دیرینه در میان هموطنان آذری‌زبان است که به نبال آن همه ساله در ایام اقامه عزای حسینی مردم نوعدوست حامی بدهکاران غیربزهکاری می‌شوند که به دلیل عدم پشتوانه مالی و بعضا معنوی روانه زندان شده‌اند.

به همین مناسبت در مراسمی که شب گذشته (مصادف با  ششم ماه محرم) در تالار عالی‌قاپوی شهر اردبیل برگزار شد، با مشارکت برخی از شرکت‌های تولیدی و البته حضور سبز نیکوکاران زمینه آزادی 15 محبوس واجد شرایط فراهم شد.

مبلغ بدهی این افراد در آستانه آزادی طبق گزارش واحد مددکاری ستاد دیه رقمی 10 میلیارد ریال بود که البته بخشی از این بدهی در قالب اخذ گذشت از شکات از رقم اصلی کسر و مابقی به سبب واریز وجوه خیرین تامین گردید.

اعضای هیات امناء ستاد دیه استان اردبیل در جلسه اخیر خود با بررسی وضعیت بدهکاران عائله‌مند و شناسایی تعداد 72 زندانی درصدد هستند در روزهای آتی به یمن شهدای عالی‌مقام دشت کربلا در این ایام نورانی مقدمات استخلاص این تعداد بدهکار مالی و دیه را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۱۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.