English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 25 زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون از زندان‌های این استان آزاد شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

سید عبدالحسین سجادی در این باره اظهار کرد: این افراد به علت محکومیت مالی چک و سفته، مطالبه مهریه، نفقه و تصادف در زندان‌های سیستان و بلوچستان به سر می‌بردند.

وی با اشاره به بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی این مددجویان افزود: با عنایت به مبلغ سنگین برخی از پرونده‌ها لازم است از مددکاران و روسای زندان‌های سطح سیستان و بلوچستان برای تشکیل به موقع پرونده‌های جرائم غیرعمد و پیگیری‌های لازم قدردانی نماییم.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از علماء، ریش سفیدان طوایف و قبایل درخواست کرد با فرهنگ‌سازی دوستان و نزدیکان را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسایل نقلیه و ترویج ازدواج‌های آسان بر اساس قوانین اسلامی با تعیین مهریه‌های معقول آگاه کنند.

سیستان و بلوچستان با بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ زندان برای نگهداری از مجرمان جرائم عمد و غیرعمد دارد این ندامتگاه‌ها در شهرستان های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار واقع شده‌اند.

انتهای پیام /

۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳
تعداد کلیک: ۱,۱۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.