English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 200 زندانی غیرعمد کرمان در گرو بدهی 7 میلیاردی است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد 200 محکوم غیرعمد در سطح استان کرمان داریم که برای آزادی آنان حدود 7 میلیارد و یکصد ریال نیاز است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الله موسویقوام در جلسه هیئت امنای این نهاد حمایتی که در سالن اجتماعات دادگستری کل استان کرمان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد برگزاری جشن‌های گلریزان ویژه ماه رمضان گفت: طی برگزاری ۲۶ جشن گلریزان در ماه مبارک خیرین حدود ۱۰ میلیارد تومان را در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تعهد کردند که تا امروز حدود ۵۰ درصد آن وصول شده است.

وی بیان کرد: کرمان دومین استان در سطح کشور از نظر تعداد برگزاری جشن گلریزان است که امیدواریم با پیگیری های انجام شده مابقی تعهدات مربوطه هر چه سریعتر وصول و زمینه آزادی تعداد بیشتری از محکومان غیر عمد استان فراهم شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۱۹ محکوم غیر عمد در سطح استان داریم که برای آزادی آنان حدود ۷۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی گفت: با توجه به دستور العمل ریاست قوه قضائیه در چند ماه اخیر خوشبختانه آمار ورودی محکومان به پرداخت مهریه رو به کاهش است و این جای بسی خوشحالی دارد.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۱۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.