English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حبس 1365 زندانی غیرعمد در سطح استان تهران

مدیر نمایندگی ستاد دیه تهران گفت: در حال حاضر آمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان به یک هزار و ۳۶۵ زندانی می‌رسد که تقریبا نیمی از این افراد واجد شرایط کمک هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، منوچهر رحمانی در آیین گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در شهر آبسرد شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بزهکار نیستند بلکه صرفاً بدهکار هستند اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۱ زندانی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتند که توانستیم ۲۱ میلیارد تامین و رضایت شاکیان این افراد را فراهم کنیم.

وی افزود: بزرگترین خیرین خود شکات هستند زیرا طبق آمار ۸۰ درصد از شکایت‌های مطرح شده با گذشت شکات به نتیجه رسیده و حل و فصل شده‌اند.

رحمانی همچنین با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان دماوند گفت: سال ۹۶ از زندان این شهرستان ۱۹ نفر آزاد شدند که در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند و با پرداخت ۳۹۷ میلیون تومان از طریق ستاد دیه استان این افراد آزاد شدند.

وی افزود: در دماوند طی سال گذشته نیز در مجموع ۱۲ نفر که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند با پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان از طریق ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: البته آمار آزادی زندانیان دماوند بیشتر از این است زیرا برخی از آنان به زندان اوین در تهران منتقل شده اند و پس از آزادی نام آنان در زندان اوین ثبت شده است.

هم‌اکنون در شهرستان دماوند ۱۲ نفر با جرائم غیرعمد در زندان هستند که امید است با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومانی جمع‌آوری شده در مراسم گلریزان یاد شده تعداد 8 نفر از این افراد از بند رهایی یابند.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸
تعداد کلیک: ۱,۰۹۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.