English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

یاری‌گر 100 زندانی غیرعمد استان بوشهر باشیم

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی با برگزاری ۲۰ جشن گلریزان در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰۰ نفر از زندانیان استان نیز در انتظار کمک خیرین هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید قاسم طباطبایی‌مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم استان بوشهر همواره در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند و امسال نیز برنامه‌های مختلفی در این راستا برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری ۲۵ جشن گلریزان برای آزادی ۱۲۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۲۰ جشن برگزار شده است و ۳۰ نفر از زندانیان آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر افزود: در استان بوشهر ۸۴ نفر به جرم مالی، ۴۱ نفر به دلیل عدم پرداخت نفقه و دو نفر به خاطر دیه تصادف در حبس هستند که در مجموع ۲۱۰ میلیارد ریال بدهی دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ زندانی دیگر در استان بوشهر منتظر حمایت خیرین هستند، ادامه داد: مراسم ویژه جشن گلریزان فردا با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد.

طباطبایی‌مهر اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته با همکاری و مشارکت مردم مؤمن و خداجو و پرداخت بخشی از بدهی زندانیان، زمینه آزادی ۱۱۸ زندانی در استان بوشهر فراهم شد.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۰
تعداد کلیک: ۱,۴۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • عباس رضایی
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
  • 0
  • 0
    0

من ضامن بودم بدهکارشدم ۳۰میلیون شاکی حکم جلب گرفته دوتابچه دارم شمارو به فاطمه زهرا کمکم کنید۰۹۳۹۲۴۹۴۴۱۲


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.