English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیران ادارات همدان همکاری با ستاد دیه استان را فراموش نکنند

استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان به لحاظ اخلاقی و اداری در کنار ستاد دیه هستند و این مجموعه را کمک می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سیدسعید شاهرخی در دیدار با هیئت امنای ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: فعالیت در ستاد مردمی دیه کار ارزشمندی است و خروجی آن نجات افراد گرفتار و خانواده‌های چشم‌ انتظار آن‌ها بسیار قابل توجه و خداپسندانه است.

وی با بیان این که در این ارتباط هر آنچه به عنوان یک مسئول و یک شهروند لازم باشد انجام خواهیم داد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان به لحاظ اخلاقی و اداری در کنار ستاد دیه هستند و مجموعه را کمک می‌کنند

در ادامه این جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان نیز که عضو معتمد هیئت امنای ستاد دیه است، گفت: زندانیان جرایم غیرعمد بدهکاران غیربزهکاری هستند که غالب بدهی این افراد زیر ۲۰۰ میلیون ریال است و با عنایت به همین شناسایی واجدین شرایط در کمترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن  انجام می‌شود تا به برکت حمایت‌های خیرین فردی که نیازمند و ناتوان محرز شد از این امکان بی‌بهره نباشد.

کامران حمزه با بیان اینکه نتایج فعالیت اعضای این ستاد برای جامعه ملموس است چرا که بار زیادی را از دوش جامعه و خانواده‌ها بر می‌دارد، اضافه کرد: گردش مالی ستاد دیه سالانه ۳۰۰ میلیارد ریال است که این رقم در طول سال تسویه می‌شود.

وی بیان کرد: وام و رقمی که برای آزادی زندانی پرداخت می‌شود بر خلاف گذشته به حساب شورای احکام واریز شده و سپس در اختیار شاکی قرار می‌گیرد در حالی که پیشتر به شخص زندانی پرداخت می‌شد.

این عضو هیئت امنای ستاد دیه اظهار داشت: کمک به آزادی افراد شامل محکومان دارای برگ و حکم جلب نمی‌شود بلکه تنها شامل افرادی است که در زندان هستند. در این زمینه می‌توان گفت ستاد دیه هیچ گونه کمکی به افراد کلاهبردار نمی‌کند بلکه سراغ کسی می‌رود که به علت جرایم غیرعمد گرفتار شده و در زندان به سرمی‌برد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان هم به عنوان یکی دیگر از شرکت کنندگان در جلسه با اعلام عملکرد این نهاد حمایتی در سال گذشته گفت: ۳۰۲ مددجو با کمک خیران نیک اندیش و همت اعضای ستاد دیه سال 97 از زندان آزاد شدند که ۱۷ نفر از آنها زن هستند.

یدالله روحانی‌منش افزود: امسال تاکنون ۴۶ نفر با بدهی ۸۳ میلیارد ریال از زندان‌های استان همدان آزاد شده‌اند و تلاش داریم در ماه رمضان با برگزاری جشن گلریزان زمینه آزادی شمار زیادی از زندانیان را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته در تمامی شهرستان‌ها با کمک و هماهنگی فرمانداران و رؤسای دادگستری جشن گل ریزان برگزار می‌شود که در رزن و اسدآباد کمک‌های خوبی جمع آوری شد.

مدیر ستاد دیه استان اظهار کرد: علاوه بر داخل استان نشستی با همدانی‌های مقیم تهران برگزار و آنها نیز مبالغی را برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند.

انتهای پیام /

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۲
تعداد کلیک: ۱,۳۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.