English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

استقرار صندوق‌ کمک‌ به زندانیان غیرعمد در بقاع متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با هدف آزادی حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد، صندوق‌ جمع آوری کمک‌های مردمی در تعدادی از بقاع متبرکه توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام آیت عباسیان با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌اکنون 380 خانواده کرمانشاهی به دلیل بدهی‌های مالی سرپرست یا یکی از اعضای خانواده خود را در حبس دارند که به مناسبت ایام نورانی ماه رمضان به منظور حمایت از این اقشار ضعیف تدبیری اتخاذ کردیم تا از ظرفیت اماکن مقدسه استان در این زمینه بهره‌مند شویم.

وی اظهار داشت: این برنامه پیرو ابلاغ سازمانی طرح آزادی زندانیان غیرعمد اجرا می‌شود تا در ماهی که به «فک رقبه» یا آزادسازی انسان‌ها و حفظ کرامت افراد در بند تاکید شده به سهم خود عامل دستورات دینی و وظایف انسانی خویش باشیم. برای همین منظور در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار شد، مصوب گردید که صندوق‌هایی برای گردآوری مساعدت‌های نقدی مردم در مناسبت‌های ویژه ماه مبارک رمضان تهیه شود.

عباسیان اعلام کرد: این صندوق‌ها در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (طاق بستان)، امامزاده باقر (بیستون)، بقعه سیده فاطمه و زیارتگاه چاه صاحب الزمان عج‌الله‌ تعالی‌فرجه کرمانشاه مستقر شده‌اند.

براساس اعلام ستاد دیه استان کرمانشاه سال گذشته از طریق همین کمک‌های مردمی 122 زندانی جرایم غیرعمد از سطح ندامتگاه‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۱۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.