English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اصفهان رتبه نخست کشوری را در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی دارد

استاندار اصفهان گفت: اصفهان رتبه نخست گلریزان زندانیان کشور را دارد و خیران این استان بیش از سایر استان‌ها در این امر خیر، پیش‌قدم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان شامگاه دوشنبه" 23 تیر" در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به دستورات الهی اظهار داشت: همه باید به دستورات الهی توجه کنند و برای آزادی زندانیان نیازمند که به طور عمده در بخش جرائم غیر عمد هستند، اقدام کنند.
 

وی افزود: چشم امید این زندانیان به خیران بوده و مردم باید بر اساس توان خود، به این زندانیان کمک کنند زیرا اتفاقات ناگوار ممکن است برای همه رخ دهد.
 

استاندار اصفهان با بیان اینکه آزادی زندانیان غیر عمد سبب حل مشکلات اجتماعی می‌شود، بیان داشت: بسیاری از این زندانیان دارای آبرو و زندگی مناسب بوده‌اند اما به دلیل مشکلاتی، مجبور شده‌اند که راهی زندان شوند و ما باید در ماه رمضان کاری کنیم که این زندانیان آزاد شوند.
 

وی با اشاره به اهمیت کمک به زندانیان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اصفهان در سال گذشته رتبه نخست گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد را در سطح کشور از آن خود کرده و باید تلاش کنیم که این رتبه اول ادامه داشته باشد.
 

زرگرپور گفت: همه باید برای رسیدن به این جایگاه در سال جاری نیز اقدام کنیم و مردم شهیدپرور اصفهان و خیران استان نیز باید برای این مساله گام بردارند.
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۳۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.