English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعهد 153 میلیاردی خیرین کرمانی در ۱۴۰ جشن گلریزان

مدیرکل زندان‌های کرمان از برگزاری ۱۴۰ جشن گلریزان طی دو دهه اخیر خبر داد و گفت: در این زمینه خیرین استانی ۱۵۳ میلیارد ریال تعهد کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رمضان امیری در آیین گلریزان زندانیان غیرعمد شهرستان رابر اظهار کرد: رسالت ستاد دیه دغدغه اقشار مختلف اجتماعی است، زیرا مجازات حبس تنها برای افراد بزهکار است نه بدهکار. اقدامی که بی‌توجهی به آن تبعات اجتماعی زیان‌باری را برای محبوسان و خانواده آن‌ها به دنبال دارد.

وی افزود: این افراد شاکیان خصوصی دارند و قانونگذار هم در شرایطی که فرد محکوم توانایی پرداخت بدهی را نداشته باشد به منظور تامین حقوق حقه افراد ناچار است از یک چنین ضمانت اجرایی استفاده نماید حال این که با همیاری بیشتر اولیاءدم و طلبکاران می‌توان با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس ضمن تسریع در وصول مطالبات از بروز آسیب‌های اجتماعی نیز پیشگیری نمود.

گفتنی است در در پایان این مراسم خیرین خداجوی استانی با هدف آزادی بدهکاران مالی این شهرستان مبلغی معادل ۲۵۰ میلیون ریال به ستاد دیه اهدا کردند.

انتهای پیام /

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۲۵
تعداد کلیک: ۱,۲۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • رضا طهماسبی
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۴۴
  • 0
  • 0
    0

با سلام : (سازمان نامشروع ومنحله مجاهدین یکی از چهار رکن فتنه سال ٨ ٨ میباشد . که به برکت حماسه ۹ دی پوزه نجس اینان به خاک مالیده شده است.) در توضیح است و انشاالاه در احترام برارواح طیبه، وخونهای طاهرومطهر ریخته شده معظم شهدا درجبهه های حق علیه باطل (صحرای
کربلای نظام ) ودرحرمت بر قبور همیشه نورانی وگلباران یکایک شهدای معظم هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافعین حرم زینب (س) در رسیدگی به گزارش فوق دستورقاطع راصادر فرمایید : که چرا ... وبه چه علت ، وبا چه اهدافی منفور هاشم یکه زارع که عنصر مرتبط واز


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.