English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ارایه خدمت به مددجویان جرایم غیرعمد کرمانی کم‌نظیر است

مدیرکل زندانهای کرمان در بازدید از بازداشتگاه این استان گفت : بازداشتگاه کرمان در ارایه خدمت به مددجویان جرایم غیرعمد و مالی در کل کشور کم نظیر است .

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی ولی نیا در دیدار با کارکنان بازداشتگاه کرمان، اظهار داشت: بازداشتگاه موقت کرمان به صورت مستقل و با چارت سازمانی مستقل راه اندازی شده و می تواند به صورت منفک از زندان با دادگستری مکاتبه داشته باشد و شعبات دادگاه ها نیز می توانند مددجویان جرایم غیرعمد و مالی را به صورت مستقیم به این واحد بفرستند.

وی با اشاره به اینکه زندانبانی اسلامی در این بازداشتگاه به تعامل دوستانه میان زندانیان انجامیده است، افزود: در بازداشتگاه کرمان، مددجویان همه روزه امکان ملاقات با وکیل خود را دارند.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما پیگیری تا آزادی مددجویان به ویژه مددجویان جرایم غیر عمد است، گفت: در زندان ها همواره تاکید بر اصلاح مددجویان و ایجاد زمینه بازگشت سعادتمندانه آنها به زندگی فردی و اجتماعی است و در بازداشتگاه نیز تاکید بر انجام کارهای مددکاری و روانشناسی و نیز جلب رضایت شاکیان به منظور ایجاد زمینه آزادی مددجویان است.
ولی‌نیا بر حفظ حقوق فردی و اجتماعی مددجویان زندان ها و بازداشتگاه تاکید کرد و گفت: همواره تلاش تک‌تک ما در نوع برخورد با مددجویان باید اسلامی و مناسب باشد ، زیرا  خود زندان، کیفر گناه یا خطای شخص زندانی باید باشد و نباید با رفتارهای نامناسب ما به شخصیت و روحیات زندانیان خدشه ای وارد گردد.
وی در این خصوص تاکید کرد: در بازداشتگاه کرمان باید به کارهای مددکاری، روانشناسی، فرهنگی و آموزشی توجه ویژه ای شود.
مدیر کل زندانهای استات کرمان گفت: بازداشتگاه کرمان با ظرفیت 200 نفر طراحی شده بود که با تلاش های انجام شده و برنامه ریزی مناسب ظرفیت این مکان به 430 نفر افزایش یافت.
۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۴۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.