English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برای آزادی ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد برنامه داریم

نایب رئیس هیأت مدیره ستاد دیه کشور از برنامه ریزی این ستاد برای آزادی ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی‌اکبر یساقی در حاشیه مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ستاد دیه سال گذشته موفق به آزادی ۷۹۳۰ زندانی بدهکار دیه و مالی شده است، گفت: میزان بدهی که این زندانیان داشتند حدود 1500 میلیارد تومان بود که ۷۰۰ میلیارد تومان آن را از شکات گذشت گرفتیم و مابقی هم با همت خیرین تامین شده است.

وی افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده ۲۹۰۰ نفر بدهکار ناشی از تهعهدات مهریه بودند که با تلاش‌هایی که صورت گرفت و رقم قابل توجه گذشت‌هایی که از شکات گرفتیم، این افراد طی فرآیندهای چند مرحله‌ای از زندان آزاد شدند.

نایب رئیس هیأت مدیره ستاد دیه کشور به افزایش قیمت سکه طی سال گذشته و افزایش زندانیان مهریه نیز اشاره کرد و گفت: پس از نوساناتی که در قیمت سکه در کشور به وجود آمد، با استفاده از بخشنامه «اعسار در پرداخت» میزان پرداخت اقساط زندانیان مهریه تعدیل شد که این امر کاهش تعداد این دسته از زندانیان را در کشور به دنبال داشت.

وی همچنین در خصوص تعداد زندانیان جرایم غیر عمد کشور نیز اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور وجود دارد که برای آزادسازی آنها به کمک خیرین احتیاج داریم.

یساقی یادآور شد: ستاد دیه کشور امسال برای آزادسازی حدود ۱۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد کشور با کمک مردم و خیرین برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۶
تعداد کلیک: ۱,۲۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.