English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۴ میلیارد ریالی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

همزمان با برگزاری سی‌ودومین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مبلغ 4 میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

به غیر از کمک اهدایی روز گذشته ولی امر مسلمین جهان در 10 سال اخیر به منظور کمک در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل یک میلیارد و 713 میلیون تومان را به ستاد دیه اهدا کرده‌اند.

در سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و خراسان‌شمالی هم طبق آمار موجود نمایندگی‌های ستاد دیه، همچون بسیاری از واحدهای فعال استانی از مواهب میزبانی خود بی‌بهره نبوده‌اند.

برای نمونه با کمک 5 میلیارد تومانی رهبر انقلاب در سفر به کرمانشاه تعداد 240 محبوس غیرعمد و با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد تومان در سفر ایشان به بجنورد 125 بدهکار سرپرست خانواده با پیگیری فوری ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

فروردین سال 95 به مناسبت میلاد امام جواد علیه‌السلام علاوه بر حمایت‌های معنوی ایشان به ستاد دیه پرداخت مبالغ خیرین جهت تأمین بخشی از بدهی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، در بخش پرداخت وجوهات شرعی دفتر مقام معظم رهبری فعال شد که از این محل نیز  تا به امروز زمینه آزادی جمع زیادی از مددجویان غیرعمد فراهم شده است. اقدامی که بر اساس آن با مراجعه به آدرس اینترنتی www.leader.ir در صورت تمایل وجوهات زکات فطریه یا دیگر تبرعات مورد نظرشان را برای استخلاص زندانیان تحت حمایت ستاد دیه اختصاص دهند.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۰۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
  • محمد معصومی
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۰۷
  • 5
  • 0
    0

ایا دیه به قتل عمد تعلق میگیرد یانه


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.