English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 4750 زندانی استان مازندران با کمک 705 میلیاردی خیرین

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از بدو تاسیس ستاد دیه در استان چهار هزار ۷۵۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در اولین جلسه هیات امناء ستاد دیه مازندران در سال جدید اظهار کرد: انسان ها می توانند با اعمال خداپسندانه همچون کمک به نیازمندان، اقدام ماندگاری در کارنامه اعمال خود ثبت نمایند که این اقدام به دلیل دامنه حمایتی آن که تنها یک زندانی را شامل نشده و چتر آن بر سر خانواده و منسوبین او نیز پهن می‌شود، نزد خداوند متعال ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به آزادی 206 زندانی غیرعمد استان در سال گذشته افزود: خیرین خدا همیشه در امر حبس‌زدایی از زندان‌ها یاور ما بوده اند و به برکت همین حمایت‌ها می توانیم با یک برنامه ریزی صحیح افزون بر فعالیت در راستای آزادی زندانیان واجد شرایط از ورود به زندان بسیاری از این افراد پیشگیری کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: برگزاری جشن گلریزان  فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی در راستای آزادی زندانیان نیازمندی است که فقدان برخی از آن‌ها در جمع خانواده زمینه تهدیدات اجتماعی و مشکلات معیشتی اعضای خانواده این دست از محبوسان را بیش از هر موعدی در معرض تهدید قرار می‌دهد.

تقوی‌فرد یادآور شد: از زمان تاسیس ستاد دیه استان در سال 1381 تا پایان سال پیش تعداد چهار هزار 750 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مازندران آزاد شدند که برای این امر بیش از 705 میلیارد ریال نیز از محل کمکهای دولتی و مردمی هزینه شده است.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۲۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • رییسی
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۵۷
  • 0
  • 0
    0

با سلام تو روخدا برای پدرم که ورشکسته شده در زندان میباشد هم بیماری دیابت دارد هم مشکل قلبی تشکر ۰۹۳۵۳۴۳۶۵۱۰


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.