English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تأسیسات عظیم نفت و گاز استان بوشهر کمکی به ستاد دیه نداشته‌اند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بوشهر گفت: تأسیسات عظیم نفت و گاز استان بوشهر هیچ کمکی به ستاد دیه نکرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: امسال ۲۵ جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک خیران این استان از اول ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشن‌های گلریزان را مختومه شدن پرونده‌های با شاکی خصوصی در دستگاه قضا، کاهش جمعیت کیفری و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی عنوان کرد و گفت: با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث و اصلاح قانون چک تعداد مجرمان در این بخش کاهش‌یافته است.

معاون اداری مالی اداره کل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه امروز بیش‌ترین زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به مهریه و نفقه هستند، انتظار می‌رود با سر و سامان دادن به این قانون شاهد کاهش جمعیت زندانیان در این بخش باشیم.

موسوی بیان کرد: صنایع بزرگ در استان‌های دیگر به ستاد دیه کمک می‌کنند اما استان بوشهر با وجود تأسیسات عظیم نفت و گاز تاکنون هیچ کمکی به این ستاد نکرده‌اند این در حالی است که تنها با کمترین کمک توسط پارس جنوبی می‌توان مشکلات زیادی از زندانیان استان را حل کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بوشهر با اشاه به آمار 127 نفری زندانان استان بوشهر گفت: سال گذشته ۱۱۸ مددجوی جرایم غیرعمد در استان با همت مردم خونگرم این استان به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند که امید است در تداوم حمایت‌های معنوی و مادی خیرین امسال نیز بویژه با عنایت به آیین‌های گلریزان ویژه ماه رمضان جمع کثیری از این محکومان آزاد و طعم شیرین آزادی را بچشند.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۰۷
تعداد کلیک: ۱,۲۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.