English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

شکات بیشترین نقش را در آزادی زندانیان غیرعمد دارند

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان با اشاره به گذشت 80 درصدی طلبکاران در رسیدگی به پرونده محکومان غیرعمد گفت: شکات خصوصی در خط مقدم آزادی‌ بدهکاران مالی و دیه قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید عبدالحسین سجادی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  در ماه رمضان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 40 جشن گلریزان برای آزادی 78 زندانی حال حاضر زندان‌های این استان برگزار خواهد شد. زندانیانی که نیازمندی و آبرومندی‌ آن‌ها طبق استعلام‌های ثبتی و قضایی اثبات شده است.

وی در مورد جرایم ارتکابی مددجویان تحت حمایت ستاد دیه گفت: 40 درصد زندانیان غیرعمد استان متاسفانه به دلیل محکومیت‌های مالی ناشی از تعهد مهریه، 35 درصد را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک  مابقی را بدهکاران ناشی از دیات تشکیل می‌دهند.

وی گذشت و سازش را از ویژگی های مثبت مردم سیستان و بلوچستان برشمرد و افزود: 80 درصد مبالغ مورد نظر شکات پروندهای ستاد دیه استان با گذشت بخشیده می‌شود.

سجادی گفت: سال گذشته 142 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان با بدهی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شدند که این رقم با برنامه 5 ساله ستاد دیه کشور همخوانی دارد.

وی افزود: همچنین سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک های نقدی توسط خیران جمع آوری و به حساب های ستاد دیه استان واریز شد.

انتهای پیام /

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۰۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.