English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ارایه تسهیلات ویژه به محبوسان غیرعمد مناطق سیل‌زده

در راستای حمایت از مردم مناطق سیل زده موضوع ارایه تسهیلات ویژه به زندانیان جرایم غیرعمد 5 استان مورد موافقت اعضای هیات مدیره ستاد دیه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیرعامل این نهاد حمایتی در این باره گفت: ستاد دیه مجموعه‌ای مردمی است که رسالت آن با اعتبار دریافتی از جانب خیرین بر رفع مشکل آن‌هایی معطوف است که ناخواسته راهی حبس گردیده و در ادامه به دلیل عدم پشتوانه مالی ماه‌ها و بعضا سال‌ها در زندان می‌مانند. دریافت اخبار تلخ حاکم در برخی شهرها و روستاها بر آن داشت تا با تشکیل جلسه فوق‌العاده برای حل مصائب خانواده‌هایی که در کنار معضل سیلاب به دلایلی چون بدهی‌ مالی (غیرکلاهبرداری) بستگان آن‌ها گرفتار حبس شده تسهیلات ویژه و فوری قائل شویم.

وی افزود: برای همین منظور با هماهنگی صورت گرفته ضمن مشارکت حداکثری در امر امدادرسانی، نمایندگی ستاد دیه در  استان‌های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و فارس موظف شدند ضمن شناسایی محبوسان واجد شرایط ، صرف نظر از قیود مندرج در شیوه‌نامه‌های  پرداخت تسهیلات نسبت به آزادی محکومان اقدام نمایند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تاکید کرد: درگیری اقارب نسبی و سببی درجه اول این دسته از زندانیان در امر مقابله با بحران ناشی از سیل و همچنین تایید ستاد مدیریت بحران تنها شروط بهره‌مندی از این امکان تعریف شده‌ است.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۱۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.