English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۱۱۰ زندانی غیرعمد استان سیستان و بلوچستان در سال 97

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان گفت: در سالی که گذشت به همت خیرین خداجود تعداد ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، عبدالحسین سجادی با اعلام آمار 70 نفری محکومان غیرعمد این استان اظهار کرد: بنا به موقعیت خاص استان علی‌رغم وسعت جغرافیایی و فراهم بودن زمینه‌های جرایم متعدد اما خوشبختانه تعداد بدهکاران دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی و البته مددجویان مربوط به بدهی‌های مالی در این استان نسبت به اخبار منتشره از سوی ستاد دیه مرکز در شمار کمترین‌ها قرار دارد.

وی با تقدیر از همیاری خاصانه خیرین و مسئولین قضایی استان افزود: از مجموع افرادی که در سال گذشته به برکت حمایت‌های نوعدوستانه طعم آزادی را چشیدند تعداد 17 نفر بابت بدهی مربوط به تصادفات رانندگی، 39 مورد بابت محکومیت‌های مالی و 54 مددجو نیز به دلیل تعهدات ناشی از مهریه و نفقه در بند حضور داشتند که غالب این افراد در مناسبت‌های مهم ملی و دینی از بند رهایی یافتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برخی از افراد آبرومند و نیازمند جامعه به دلیل بدهی به صورت ناخواسته روانه حبس می‌شوند که حمایت نیکوکاران از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و کاهش جمعیت زندان‌ها خواهد شد. بدون شک حمایت از زندانیان غیرعمد مساعدت از یک فرد نیست، به دلیل عائله‌مند بودن بیشتر این افراد می‌توان گفت پشتیبانی از بدهکاران نیازمند حمایت از جمع زیادی از خانواده‌های چشم انتظار ایرانی است.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳
تعداد کلیک: ۱,۱۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.