English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقدامات ستاددیه در بحث آزادی زندانیان غیرعمد ستودنی است

مدیرکل زندانهای لرستان در بازدید از ستاددیه این استان گفت: مجموعه اقدامات ستاددیه استان در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری ستودنی است. به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، محمدعلی محمدی در حاشیه بازدید از ستاد دیه استان گفت : خوشبختانه اقدامات مناسب و خوبی توسط ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد انجام شده و بسیاری از خانواده‌های زندانیان نیازمند و آبرومند که بدون هیچ پشتوانه مالی سرپرست خود را در زندانها دارند، چشم امیدشان به حمایت‌های این نهاد مردمی است.

مدیرکل زندانه‌های استان ضمن تأکید بر اینکه دستگاههای دولتی می‌توانند از طریق برخی منابع و امکانات خانواده زندانیان را حمایت کنند، خاطرنشان کرد : علاوه بر جذب چنین منابعی ، ضرورت دارد از خیرین نیز دعوت تا در برنامه های خیرخواهانه از زندانیان مشارکت جدی داشته باشند .

وی افزود: خانواده زندانیان نیز بعنوان یکی از اقشار آسیب پذیر جامعه باید از آنها حمایت شود چرا که این گروه واقعا نیازمند حمایت هستند چرا که مرتکب اعمال مجرمانه ای نشده اند اما بواسطه اشتباه یکی از اعضای خانواده ، به طور ناخواسته درگیر مسائلی خاص شده اند .

محمدی با اشاره به این نکته که خانواده زندانیان جرایم غیرعمد نبایستی به سبب حضور یکی از اعضای خانواده‌شان در زندان تاوان اجتماعی پرداخته و بسیاری از آنها از خدمات اجتماعی محروم شوند، گفت: زندانی شدن افراد آبرومند و سالم موجب ناامنی، اضطراب، عدم سلامت روانی و بیماری در جامعه می‌شود و کمک خیران در این راستا موجب نجات فرد وخانواده و بازگشت زوال عادی زندگی زندانی به جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد خانواده های زندانیان به تهدیدات اجتماعی آلوده شوند و این میسر نمی شود مگر اینکه بخشهای مختلف کشور با همراهی و همفکری به این حوزه ورود داشته باشند .

مدیرکل زنداانهای استان تصریح کرد: ستاد دیه استان همانند سالهای گذشته بایستی بگونه ای عمل نماید که از پتانسیل های استان در مسیر خدمت بیشتر به مردم بهره گیرد.
۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۴۹
تعداد کلیک: ۲,۴۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.